eBankNet
Logo
Przed zalogowaniem
  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
    2. Czy certyfikat jest ważny?
  • Film na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Bezpieczeństwo
  • Chroń swoje hasła!
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję;
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony;
  • Zawsze aktualizuj oprogramowanie antywirusowe i systemowe
  • Więcej na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Komunikaty

Komunikat:



Szanowni Państwo, w dniu 26.10.2025r. od godziny 00:30 do godziny 04:30, zgodnie z zapisami Regulaminu systemu Express Elixir, KIR planuje prace techniczne po swojej stronie. W związku z tym usługa Express Elixir będzie niedostępna, a zlecane transakcje będą odrzucane.
Dotyczy to także przelewów na telefon (BLIK MP2P).



Szanowni Państwo, w dniu 12.10.2025 od godziny 00:00 do godziny 02.00, Bank BPS planuje prace techniczne po swojej stronie. W związku z tym usługa Express Elixir będzie niedostępna, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon (BLIK MP2P).).

Informujemy, że 24.09.2025 pomiędzy godz. 23:00 a 23:59 będą przeprowadzane prace techniczne w dostępie do usług SMSC/MULTIINFO. W tym terminie wystąpi krótka przerwa (kilkuminutowa) w działaniu usługi SMS.

Ostrzeżenie:
Informujemy, że nie ma możliwości zalogowania się do systemów bankowości elektronicznej z niewspieranych systemów operacyjnych (np. Windows 7, Windows 8) oraz niewspieranych przeglądarek internetowych (np. Internet Explorer, przestarzałe wersje Firefox, Chrome, itp). Zmiany skutkują zablokowaniem systemów wykorzystywanych przez klientów, które nie spełniają podstawowych wymagań bezpieczeństwa .


Szanowni Klienci, ostrzegamy przed nieuczciwymi telefonami hakerów,którzy dzwoniąc do Klienta przedstawiają się jako pracownik Banku Spółdzielczego w Skawinie z działu bezpieczeństwa i proszą o potwierdzenie wykonania przelewu o podanie w celach weryfikacyjnych danych osobowych wraz z peselem. Rozmówca prosi o zainstalowanie aplikacji na komórce (Quick Support Team Viever) która pozwala hakerowi na pełny dostęp do telefonu i danych na nim zawartych .

W przypadku zaistnienia takiej sytuacji prosimy:

  • Nie podawaj żadnych danych osobowych, loginów, haseł, numeru karty itp.
  • W żadnym wypadku nie instaluj aplikacji.
  • Nie oddzwaniaj na numer z którego dzwonił haker.
  • Skontaktuj się z naszym Bankiem i poinformuj nas o tym fakcie.